Kort inlägg!!!!

Hejsan bloggen. Jag vet att nu tänker "Varför står ddet att inlägget las ut 5.50 (Alldenes nyss var den 5.35 Jag skrev det här senare) men det är för att kl är det nu. Om en och ½ timme åker vi till ramunberget. Lääääängtar!!!! Och pappa säger att vi ska ska stanna och göra en överraskning på vägen så.... hm vi får se...
Nu ska jag snabbt bara visa lite bilder på när jag Vickan o Johanna gick o badade:
En jättefin bild på mig när jag sitter och stretshar så fint!!!
Haha nej men det var den ända bilden på mig.
Vickan när hon inte märkt än att jag tar bild :)
Och Vickan när hon märkte det :D Hihi
Johanna när hon inte märkt det
Och när hon märkte det :) Men nu hinner jag inte mer... =S
Fick lite brottom nu!!
Aja iaf nu kommer jag nog inte skriva på ett tag så ni får hoppas på klara dom två dagarna sen är hon i spanien
Puss puss vi ses om några veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0